2012-08-22
 09:11:00

Trött

Somnade efter 03.30 i natt.....så det känns inte såååååå bra idag.
Tankarna är så många och det går liksom inte att sortera upp dem och få ett avslut.
I varje dröm är min chef med.....bara det.
Solen skiner i alla fall ute. Men ingen riktig värme, +17,5° i solen och bara +12,4° i skuggan.
Tror jag ska bädda rent och starta tvättmaskinen. Kanske något att börja med. Planera flera saker funkar inte. Då låser sig allt.
Lite orolig för datorn.....den låter så mycket. Kanske dags att dammsuga invändigt?
Återkommer.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2012-08-22, 10:26:37 | URL: http://carsie.se

Men hade det inte löst sig på jobbet med din chef och medarbetare?? Det fick jag för mig..

Hoppas du snart upplever lite glädje i livet igen älskade svägerska :love:

Puss & Kram.

Svar: Nej, Carina. Chefen har lagt locket på. Han tror mig inte och vissa får uppföra sig som dom vill. Han tycker bara att jag ska skita i det. Det är ett helvete. Att inte bli trodd är det jobbiga. Medan andra kan ljuga sig blå och han tror på det. :-(
Annalena




Barbro
PUBLICERAT: 2012-08-22, 11:11:59

Hej min vän! Detta komihåg fick jag att sätta på mitt kylskåp.. vet ej men kanske något kan vara till någon hjälp för dej.
1 Återhämtning (tillåt dej återhämtning)
2 Begränsa till att göre EN aktivitet i taget.
3 Energigivande aktivitet som belöning (vad som helst som du gillar o kan glädjas av, hur litet det än må vara)
4 Maten (jag tappade hunger o smak)
5 Sömnen (tillåt dej att ta en slummer mitt på dagen oxå eller hur som huvudsaken att du sover)

Detta för att skapa en läkeprosess
Många styrke kramar från paddan




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-08-22, 11:48:52

Ja försök att ta det lugnt, mycket bra förslag av Barbro. Jag kontrar med att du bara gör EN aktivitet om dagen till att börja med, så gjorde jag. Kram kram

Svar: Har varit en jävla dag idag. Sov bara drygt 2 timmar i natt. Sedan var det terror från alla jävla försäljare på en gång. Hör av mig lite senare. Måste försöka landa lite bara. Kram
Annalena




Annika
PUBLICERAT: 2012-08-22, 12:05:57 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Hej svejs. Länge sen jag tittade in hos dig. Men nu är ju sommaren slut så då blir det kanske lite mer tid vid datorn. Hoppas att din inte kraschar nu då. Fan vad jobbigt med en dålig chef. Ha en så bra dag du bara kan trots lite sömn.

Svar: Det är inte bara chefen som är problemet, utan även en arbetskamrat som har gått åt helvete för långt utan att det blir reaktion. Det fortsätter även nu. Men vad gör man när chefen inte tror på mig utan på den andra? Så less på skiten.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P