2012-08-21
 11:29:00

Panikångest

Idag är det jätte jobbigt. Känns som jag har en stor sten på bröstet och att hjärtat slår så det håller på att komma ut genom öronen.
Och du, jag ältar hur mycket jag vill i min blogg. Du behöver inte läsa. Jag bestämmer vad som ska stå i bloggen, inte du.


AprilSus
PUBLICERAT: 2012-08-21, 16:34:22 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Usch, vad ledsamt att du ska behöva må som du gör. Menar du att de finns folk som inte ens kan låta dig få yttra dig som du vill på din blogg!? Även om de skriver anonymnt, så kan de inte dölja sin IP-adress. Sånt går att kolla! Fråga din dotter, hon kanske kan hjälpa dig med det eller så hör du av dig, så kan jag hjälpa dig.

Skit i andra och tänk på dig själv och ta hjälp av dem som finns runt ikring dig och stöttar dig.

Massor av kramisar! ♥

Svar: Jag har redan spårat IP-adressen, och som väntat går den till mitt jobb. Det var inte direkt oväntat. Nej, jag får inte skriva vad jag vill i min blogg. Det är en, kanske två som har väldigt ont av det. Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P