2012-08-29
 07:53:00

Onsdag morgon



Sammanfattning av hälsoläget.
 
I måndags var jag på återbesök på vårdcentralen. Har fått en underbar läkare nu sedan Mårten (äntligen) åkte iväg till Afganistan.
Fortsatt sjukskriven till 9/9.
Blodtryck nu 180/120 puls 120.
Sköldkörtelprov bra.
Ska få gå KBT.
Fortsatt medicinering v.b.
Och funderingar om SSRI.
Dessutom ska jag få göra en gastroskopi igen, då min känsliga mage börjat krångla igen.
Nexiumdos höjd till 40 mg.

Igår träffade jag kurator Lena igen.
Hon (trots att hon var med på förhandlingen) fattar ingenting.
Och man kan ju inte låta bli att undra...... Den där uppförandekoden som enligt chefen var så viktig.....
varför gäller den inte alla?
Men om man nämner något blir det så här.

.......och så sant......

 Känns som min hjärna håller på att explodera av alla tankar, funderingar och lögner som uppdagas en efter en.
Och inte en endaste gång har någon från företaget undrat hur jag har det.
Dom hoppas väl att dom ska få skicka en blomkvast (vissen) till min begravning.
Så är allt ur världen och vi kan glömma och gå vidare.
Men blir så fallet ska hela historien fram.
 
Ja, det är sannerligen ingen bra dag idag.....
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P