2012-08-14
 22:59:46

Och den dagen var så lång....

Tack och lov att den är över. Tufft att jobba med bara 3 timmars sömn och en ångest som gjorde sig påmind hela dagen. Trodde aldrig att den skulle ta slut.
Just nu drömmer jag bara om att vinna pengar, massor av pengar. Då skulle jag snyta mig i chefens gardiner och aldrig komma tillbaka.
Dagen i sig finns det väl en hel del att säga om....men det tänker jag inte ta här.
Men jag kan ju sammanfatta det så här...
Tänkte försöka komma i säng strax.....så vi samman fattar dagen med lite bilder istället.
Det är betydligt trevligare.
Små grodor på Gnun.
Gnun
Hundrastning på lunchen (Gnun)
Och blåbär finns det...
Vägen hem idag.
Fina rosen jag fick av Carina och Magnus.
Jag borde skörda kryddorna....
Curryört
Pepparmynta, vildmynta och ananasmynta.
Ananasmynta och citronmeliss.
Malört.
Vildvitlök.
Rädisor och sallad.
Mandelpotatis.
Och faktiskt....äntligen....gurkor.
Och det är tydligen omöjligt att få till ett foto på Purple Tiger.
Habanero.
Hallon.....och ja....det är kirskål....
Fucchia, luktärt och Ageratum.
Rosenbönor.
Och mera jordgubbar.
 
Och så en underbar nyhet. Zitagumman har fått komma hem och hon mår bra, men hon måste vara i stillhet ett par dagar.......Hur det nu ska gå till med en hundras som saknar allt vad passivitet heter?
 
 
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2012-08-15, 07:43:18 | URL: http://carsie.se

Din "herr garden" ser ut att må finfint, vilka härliga örter du har :love:

Vi har inhängat båda altanerna så nu får hon bara vara på dom och inte springa omkring på tomten, 4 ggr/dag skall hon ut på 15 minuters promenad, inte mer... i 4 -5 dagar.. så hoppas vi att hon blir helt återställd - fast det verkar hon redan vara med tanke på hur hon är :-P

Puss & Kram!

Svar: Den mår alldeles för fint....jag måste börja skörda i helgen. Vi får hoppas att det goa sommarvädret håller i sig. Hälsa alla och pussa Zita.Puss & kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P