2012-04-17
 11:00:33

(Sjuk)läget


Dessa vägrar att lämna min kropp. Det är bara att konstatera efter ännu en morgon med feber.
Trots allt har jag sovit ganska bra inatt, men med jätte konstiga mardrömmar och annat underligt.

Så det är väl liksom bara att ta en dag i taget.
Och vänta på det berömda miraklet.....

Ja, annars händer det väl inte så mycket här hemma. Ska sätta mig och glo på TV en stund
och kanske sticka eller virka lite.
Tycker inte om att det fortfarande sväller i halsen.....det ger en otrevlig panikkänsla.

Det fina vårvädret verkar ha kommit av sig....idag snöar det och blåser småspik.
Och jag som hade sett fram emot första sparrisskörden runt sista april....

Dom har nämligen kommit en bit på väg.

Nu ska jag zappa runt lite bland kanalerna. Vi har ju en massa gratiskanaler till och med den 20/4.
Har inte tittat så mycket, då vi dels jobbat, varit borta och dessutom har jag glömt det.




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-04-17, 11:33:30 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Man ska ju tänkta positivt, sägs det och fördelen med feber är att man blir rätt orkeslös och då är det faktiskt legalt att slöa och slappa. För ett energiknippe som dig, som alltid tycks ha en massa att göra behövs det nog några dagars feber då och då, så du tar det lugnt. :rolleyes:



Men självklart hoppas jag att du snart är på benen igen och att våren återvänder även till dina trakter i norr.



Massor av krya-på-dig-kramisar! ♥♥♥




Rebecka
PUBLICERAT: 2012-04-17, 20:04:23

Jag hoppas att du kryar på dig snart, det tär på krafterna ju.... Trist med alla dessa bakslag i våren men allt måste ju ner för att vi ksa få en fin vår och sedan sommar Skickar kramar till dig gumman







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P