2012-04-08
 12:33:39

Påskdagen, nedräkning...


Ja, då håller vi väl tummarna att telefonen är tyst i 2½ timme till.
Då är nämligen beredskapen slut och något så underbart som semester infaller.

Tyvärr har en megaförkylning slagit till.
Gick och la mig redan vid 19.30 igår, efter jobb och mat var det ingen ork kvar.
Nu var ju inte planerna riktigt att man skulle vara sjuk på semestern...

Men i nuläget 1-0 till förkylningen.
Så är det en hel del här hemma som kommit på efterkälken nu när man har jobbat
så mycket.
Och så har jag ett inbokat läkarbesök + röntgen, inför operation av den andra foten.
Ska väl bedömas om jag måste stellägga den stortån också.






Nu ska jag fixa lite med tvätt och så.






Anonym
PUBLICERAT: 2012-04-09, 17:47:28

Nog har du väl otur. Förkyld nu igen. Stackare. Hoppas att telefonen var tyst. Annars så kan man ju dra ur jacket eller......Kramen




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-04-09, 23:55:37 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Hej kompis!

Hoppas den dumma förkylningen letar sig bort från dig fort som attan och låter dig få ha din semester ifred. Om inte jag blir förkyld efter att jag haft en genom förkyld liten kille på besök, så är jag nog helt immun mot den typen av basiller? Så många snoriga pussar som delats ut till både mig och flickorna, så vore det nästan ett mirakel om vi klarade oss. Skulle olyckan slå till, så var det helt klart värt det. :-d



Hoppas du haft en trevlig påsk! Dina hundar var de sötaste påskgummor jag skådat på länge. Här hemma hos oss får vi aldrig besök av dessa utklädda barn (eller djur), kanske beror det på att vi har kortkod? Dess då mer godis blev det till oss... :thumbup:



Kramisar! <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P