2012-04-19
 12:13:08

Livet är det som händer medan man gör upp andra planer...

Ja, det började med att telefonen ringde imorse.....

Mitt läkarbesök på Allmottagningen är inställt.....Läkaren sjuk ;-)
Hade jag vetat det hade jag ju kunnat ta tiden kl. 13.00 på Vårdcentralen...
Men nu blev det inte så.

Annars har det hänt en mindre rolig sak.....
Linda och Tom har förlorat sin älskade Zappa.... (cancer)
(Foto Linda Östling)
Det är så grymt.
Jag vet precis hur dom känner nu. Det finns liksom inga ord att ge till tröst.
Tänker jätte mycket på dem.
Zappa var väldigt lik vår egen älskade Bono.
Tiden läker säger man....men det blir aldrig det samma. Jag gråter fortfarande över förlusten av Cleo och Bono.

Så för Cleo, Zappa och Bono.....





Carina ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-04-20, 02:12:23 | URL: http://elladora.blogg.se/

Ja usch ja, det finns få saker som är så jobbiga som att mista en 4-fotad vän och följeslagare ;-(




Carina ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-04-20, 09:55:23 | URL: http://elladora.blogg.se/

Pröva att trycka på F5 ;-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P