2012-04-16
 08:19:08

Det finns inga mirakel.....38,8° :-(


Ok, det har kunnat varit sämre....men det har kunnat varit bättre också.
Klev upp som vanligt, nja kanske mer släpade mig upp.
Övervägde statusen på förkylningen...inte så bra.
Och med en temp på 38,8° och en hosta som gör mig vansinnig....
så insåg jag att det är bara dumt att försöka.
Och med tanke på att "vem som helst" ska kunna utföra mitt jobb, vi ska ju ha lika lön,
så då är det ingen som tackar mig för att jag biter ihop och jobbar när jag är sjuk.


Så känner jag inför mina arbetsuppgifter nu mera.
Tack Samhall!

Nu, mera Alvedon och en kopp kanelte.

Ha en bra dag allihopa!


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-04-16, 08:39:10 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Du gör helt rätt som stannar hemma och kurerar dig. Ingen tackar en för att man går till jobbet sjuk och sliter och kanske resultat blir att man får följdsjukdomar som blir kroniska.

Var hemma, vila och låt kroppen få läka.




Rebecka
PUBLICERAT: 2012-04-16, 10:59:15

Krya på dig gums!! Skönt att se att du sätter din hälsa före jobbet. Förstår att du e less på ditt jobb. Många många kramar till min gums




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-04-16, 14:49:59 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Otur att du blivit sjuk, men jag ser inte heller någon anledning till varför du inte med gott samvete ska kunna vara hemma från ditt jobb och kurera dig. Blir man inte värdesatt och uppskattad för det man gör så tappar man ju lusten. Men i dagens nya samhälle så ska man tydligen tacka och bocka för att man får jobba. :thumbdown:



Krya på dig, vännen!

Kramis! <3




Annika
PUBLICERAT: 2012-04-16, 19:36:29 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Klokt att du stannar hemma. Det är ju knappast nån som tackar dig om du går och jobbar ändå. Krya på dig nu. Kramen.




Susanne
PUBLICERAT: 2012-04-16, 21:04:33 | URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Krya på dig och se nu till att du vilar och verkligen blir bra innan du börjar jobba igen.

kramar från Susanne




rebecca
PUBLICERAT: 2012-04-17, 10:18:12

krya på dej <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P