2011-09-08
 20:30:21

Men nu är det i alla fall torsdag.....

Dödens trött. Kan inte fatta varför jag är så trött på dagarna och sover så förbaskat dåligt på nätterna. En jäkligt dålig vana jag fått.....

Tog ledigt från 15.00 idag.....min första tanke var hem och sova, men efter maten som bestod av ugnstekt fisk med räksås, potatis och fänkålssallad, så hade jag en liten förhoppning om att jag skulle få in bönorna åtminstone....men då kom det, det förbannade regnet.
Snart är det väl dags att bygga......



     

Liten sång till.....nåja det följde med 2 andra också.....lite roligt med musik man växte upp med. Och med det vill jag ha sagt att det ösregnar ute och har gjort i flera dagar.

Det där med "tantkulturen" får jag utveckla i helgen. Skrev ju tidigare i bloggen att jag skulle ta upp det ämnet, men som sagt var det kommer. Är alldeles för trött nu.

Ha det gott vänner.






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P