2011-09-23
 10:53:26

Lite mer



Färgat i lökskal och överfärgat med brännässla och liljekonvalj



Krapprot



Korchenill



Rana i växtfärgat



Rana i växtfärgat



Mobil av garnrester (växtfärgat)



AprilSus
PUBLICERAT: 2011-09-23, 16:17:31 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Växtfärgar du garnet själv? Har ju sett på dina lite äldre inlägg att du handarbetar en hel del. Då vet jag vem jag kan be om råd om jag trasslar in mig i något problem. ;-) Jag har ju precis nyligen letat fram mina gamla stickor och börjat sticka igen efter 20 år. Har aldrig varit någon hejare, gör det mest som sysselsättning. Jag får nog hålla mig till mindre grejor, för jag känner att jag får ont i axeln när det blir tungt på stickan. Är även sugen på att ge virknålen ett försök. Har inte virkat något sedan äldsta dottern föddes för snart 17 år sedan, kanske dags att ändra på det nu?



Jag är mest glad att jag kan använda mina fingrar och sysselsätta dem med lite pyssel, förutom knackandet på tangentbordet. :blush:



Kramilikrarmis




Emma
PUBLICERAT: 2011-09-23, 18:12:28 | URL: http://eko.blogg.se/

Grönt körsbärste, det lät gott. Vilket märke är det? Trevlig helg! Kram!




Lena
PUBLICERAT: 2011-09-23, 18:57:27 | URL: http://vildkanin.blogg.se/

Då är det bara att stick uta bara den så du kan färga nytt att använda! :-d Man kan gå in på oline stickkafe under alla dagar. kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P