2011-09-01
 21:32:21

Flyter trots allt.....



Trodde ett tag att jag skulle drukna i skit.....men jag flyter.
Har efter mycket bråkande fått min astma medicin, något mindre tjafs på jobbet, benat ut veckan med extra jobb (bara en dag kvar), samt fått respons av min chef för en hel del saker. Det kommer att ordna sig med min förstörda saker + en del annat.
Dock infann sig inte sömnen i natt heller, men hoppas ju att nu när en del löst sig att det också ska gå att sova lite bättre.

Kom sent hem idag, då jag väntade in Ronny som var i Härnösand på informationsträff. Elza och jag grisade oss och åt ute, vardagslyx. Köpte med en kebab till gubben också, som inte fått något att äta. Den slank ner lätt tror jag.

 + =

Åtminstone hoppas jag det. Bara en så'n sak som att jag fortfarande är uppe.....men funderar på att krypa ner och läsa lite.
Bara 8,4° ute. Hoppas att det inte blir frost. I helgen ska jag ta reda på gurkorna och skörda kryddor. Och det vore ju förargligt att liksom snubbla på mållinjen.
Joel kommer imorgon och på lördag ska vi på kalas till Zekegubben. Har köpt present idag. Ronny ska fiska kräftor och jag ska stöka hemma.

Nu ska jag krypa ner i den berömda lopplådan och läsa.

Detta är vad jag läser. För er så inte vet det så läser jag allt jag kan hitta om Andra Världskriget. Ett något udda intresse kan tyckas.......

Men so what.






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P