2011-09-03
 17:18:05

Eftermiddag, en helt vanlig lördag.

Åkte ut en tur med mamma och Henry i skogen. Lite knappt om tid, bara dryga timmen. Men fick ihop lite lingon i alla fall. Så nån burk blir det allt. Kan inte tänka mig att behöva äta köpt lingonsylt, som består av äpplen, röda vinbär och ca 4 lingon per burk.



Och nu ska tilläggas....jag plockar för hand. (Fast ska jag vara ärliga så klarar jag inte av att plocka med bärplockare.....fastnar i allt.)

Hem, bytte kläder och plockade en bukett Dahlior (snart tar väl frosten dom.)



Och detta är efter jag plockat en bukett.

Så iväg och firade Zeke. God plockmat och goda tårtor. Glömde naturligtvis kameran hemma. Får väl hoppas att det togs foton ändå som man kan tigga.

Hemma igen. Ner med tvätten innan regnet kommer. Det är mycket regntunga skyar. Blev inget kräftfiske idag. Får väl se om orken räcker till något annat.
Ska snart göra en fisk- och skaldjurssoppa. Beställt av Elza. Hon och Joel firar 6-månadersjubileum och ska ha en kärleksmiddag. Bilder av detta kommer senare.

Har fotat lite mer men lägger ut det senare. Nu ska jag byta kläder och sedan kasta mig in i köket.

På "återskrivande"







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P