2011-09-23
 09:07:59

Arken till postlådan?

Regnet inte bara öser ner....det vräker ner. Glad att jag tog den här semesterdagen.
Ska försöka röja upp lite här hemma, det behövs efter en veckas sjukläger....nåja så illa är det inte. Men jag ska göra ordning rummet nere eftersom kära svärfar kommer idag. (Rummet inte ordninggjort sedan Elza och Joel sist huserade där).

Undrar om vi får fresta svärfar med surströmming imorgon? Vi har inte ätit något av årets strömming. Vi får väl se vad som händer.

Ska väl snart sätta igång operation röjning......Men jag skulle hellre sätta mig och sticka. Har börjat på en ny sjal i växtfärgat garn.



Detta garn färgat med röd flugsvamp.


Helt fantastiskt egentligen. Eller hur?



Carina
PUBLICERAT: 2011-09-23, 09:40:44 | URL: http://elladora.blogg.se/

Vilken vacker färg svampen ger :love:



Kommer Ove ensam på besök? Kan tänka mig att Sivan gärna vill ha lite egentid efter alla resor överallt.



Hälsa honom så gott och lycka till med däcken, ni glömmer väl inte avtalet vi hade om dom? ;)



Kramis ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P