2011-10-13
 22:01:20

Nostalgitripp

Tänk vad roligt och omtumlande ett telefonsamtal från Norge kan vara.
Helt plötsligt var man tillbaka i 14-15 års ålder och i Byåker där jag växte upp.
Så mycket roligt som avhandlades i drygt en timme.
Och lite speciellt är det allt när ungdomskärleken ringer.



Annars har det väl inte hänt så mycket på jobbfronten, utom att det om möjligt har blivit ännu otrevligare på jobbet. Så mycket gnäll och sura miner....men ikväll känns det som I give damn about it.

Avslutar med lite höstbilder....då jag äntligen kom ut med kameran idag.



Och här jobbar jag. ;)





AprilSus
PUBLICERAT: 2011-10-14, 00:33:16 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Vilka härligt vackra bilder! Ibland undrar jag om jag gjorde rätt som flyttade söder ut? :-s Jag har ju mina rötter på min fars sida i västerbotten och där tillbringade jag alla mina barndomssomrar. Hade kanske varit mer naturligt om jag styrt kosan norr ut?



Mysigt med en lite nostalgitripp per telefon. Själv åker jag till sthlm och träffar min ungdomskärlek i helgen, för att fira hans 50 års dag. Men vi levde 20 år tillsammans och har 3 barn och 2 barnbarn tillsammans, så det är inte så konstigt. Han är ju trots allt än av mina äldsta vänner.



Passar på att önska dig en jätte härlig helg, för imorgon hinnar jag nog inte ut och läsa så mycket bloggar och sen är inte jag tillbaka på bloggbanan för en tidigast söndags kväll.(om jag orkar?)



Massa kramisar!




Emma
PUBLICERAT: 2011-10-14, 16:28:41 | URL: http://eko.blogg.se/

Jo tack det är bra här. Lite mycket att stå i bara som vanligt. Jag hade aldrig hört U.D.O. riktigt bra var han iaf.



Kul med telefonsamtalet, hur fick han tag på ditt nummer? Trevlig helg!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P