2011-10-10
 20:45:06

När man saknar ord....



.....så är alltid U.D.O rätt.
Jag känner mig också som en maskin.

Dagen var som väntat, tuff. Men jag har överlevt och faktiskt fått till en dialog med min chef. Vad det mynnar ut i är väl bara att vänta på och hoppas.
Jag grejade dagen själv idag, men det beror på att jag har lagt schemat så det är lugnt, med tanke på att det allltid brukar vara mycket i arresten på måndagar, och alltså inget undantag idag. Det vara 4 arrester som måste smittsaneras. Men inget ovanligt i dagens läge.

Måste ändå säga att jag trots tröttheten är vid ganska så gott mod.......eller är jag för trött att känna efter?



Precis som jag misstänkte.

Redan minusgrader ute.....måste komma ihåg att tömma vattentunnan. Förra årets tunna frös sönder.
Men det har varit en underbar höstdag ute idag, tyvärr hade jag inte med mig kameran, för det finns så mycket fint att fotografera (kanske inte inne på polisstationen), men jag kliver ju faktiskt utanför dörren ibland. Ska försöka komma ihåg att ta med den imorgon.





Tillsvidare och på återseende.



AprilSus
PUBLICERAT: 2011-10-11, 00:53:14 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Vad glad jag blir åt att du har humöret uppe trots allt extra jobb och jätte bra att du pratat med din chef. Nu får vi hålla tummarna för att det leder fram till något bra också.



Hoppas du hinner med några flera fina höstdagar som du kan njuta utav, innan snön kommer.



Natti natti kramisar! :-)




sivan
PUBLICERAT: 2011-10-11, 19:25:10

Stå på dej. Jag kramar om dej.:thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P