2011-10-19
 21:00:17

I halkans land.

Fytti fan vad halt det är ute. Imorse fick bilen framför oss sladd och jazzade över hela vägen. Had han fått möte hade vi dragits in i en smakig olycka.
Ronny vill dock vänta med vinterdäcken ett tag *suck*.









Annars är detta en dag som alla andra, för ycket jobb, för lite tid och för lite hjälp.
Tänkte sjukskriva mig imorse, då jag var allt annat än pigg....men jag släpade mig iväg.
Hoppas jag håller ihop till jag blir sjukskriven.....



Annars har jag stickat färdig min första snurrsjal. Foto kommer senare. Ids inte nu. Ska snart börja på en ny.....men det blir nog inte ikväll.

Nu blir det nog sängen.....för det kommer ändå vara trögt imorgon....








« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P