2011-10-02
 19:28:54

Hon har silvershampoo i sitt hår....

Inte blommor.....men va' fan.

                                   

Annars är jag ganska nöjd med helgen, då jag har hunnit det jag planerade utan att stressa. Tvättat, bäddat rent, jordat jordgubbar, smultron och blommor som jag hade i krukor,
tagit upp potatis och torkat kantareller.
Nu blir det en dusch, tvätta ur shampoot och så krypa ner i sängen och läsa lite.
Känner inte för att jobba imorgon.....men när gör man det?

Njut av de sista timmarna av helgen.....imorgon kommer måndagen skoningslöst igen.



Carina
PUBLICERAT: 2011-10-03, 09:03:22 | URL: http://elladora.blogg.se/

Ja, helgens timmar räcker liksom inte till.. det känns som luften går ur en på lördagen och sen är det ju bara söndagen kvar att grejja på.



Jag får försöka grejja under veckan som kommer...



Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P