2011-10-05
 21:28:34

Efterlysning!

Jag efterlyser min ork, min inspiration och lite mer tid.
Har ni hittat något av dessa, kan ni ringa polisen i Sollefteå 114 14.



Så börjar dagen. Tror aldrig jag hinner vakna förrän jag sitter i bilen på väg till jobbet......och jag som skulle göra en massa innan jag åkte hemifrån......hur var det med tvätten som skulle upp och tvättmaskinen som skulle startas igen och..........


Arbetsdagen slut......ja då var det allt som skulle göras hemma.....imorgon kanske...?


Jag tycker inte om onsdagar.....heller....



Inte en natt till med dålig sömn.....jo....*suck*

Imorgon är det

Kanske blir det bättre.....



AprilSus
PUBLICERAT: 2011-10-06, 01:45:44 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Ledsen vännen, men jag har varken sett röken av varken din eller min ork. :question:



Kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P