2011-10-20
 22:00:32

Är det fredag imorgon eller är det fredag?

Torsdag, en dag som gått relativt bra, trots att natten var bedrövlig.
Och nu kan det bara bli bättre, imorgon är det FREDAG!!

Första rullsjalen är färdig, foto upplagt i kategorin Hantverk.
Har börjat på en ny som också snart är färdig.

Helgens jobb är också fixat :(
Var nere i tvättstugan för att leta efter ett trikåtyg som min kompis Lotta ska få.
Förut såg det ut som Hell i tvättstugan.....nu ett Living Hell.
Hittade naturligtvis inte tyget, så i helgen blir det en megabrasa med all skit som jag har lagrat i tvättstugan. Kommer att bränna säckvis med kläder och lika mycket gamla tidningar. Nu ska skiten väck.
Skulle kunna skriva spaltmeter om allt som hände när jag höll på, men jag nöjer mig med att skriva att jag så gott som bröt ihop.


Lotta, jag har hittat en del annat tyg åt dig.....men efter helgen borde jag ha hittat "kåldocketrikån" också......
om inte annat kommer jag utan besvär in i tvättstugan, som i nuläget liknar ett sprängt källarförråd.

Nu ska man bara överleva morgondagen också så är det helg.

Lite bra musik att njuta av tills dess.

               

På återhörande folks!



Carina
PUBLICERAT: 2011-10-20, 22:19:29 | URL: http://elladora.blogg.se/

Skönt att få städa ut lite, själv ligger jag ytterligare efter med städning pga sjukdom :thumbdown: Härligt att det är fredag imorgon :love:




Barbro Nordqvist
PUBLICERAT: 2011-10-22, 17:50:32

Vi har massor av sånt som ska eldas och köras till tippen.. Hoppas få lite gjort nästa vecka Go Lördagskväll fortsatt helg. Kram







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P