2011-11-02
 20:49:41

Underbar - älskad av alla.....




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-11-03, 01:03:33 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Jag skulle gärna unna dig all möjlig lyx i ditt liv, men om det bara vore sånt du skrev om på din blogg, så skulle jag inte bli långrandig här, det kan jag lova. Jag skulle säkerligen också må bra av lite lyx och ompyssling jag med, men det är ändå inget jag vill läsa om, utan enbart uppleva för egen del. :blush:



Det är ju inte heller så att jag sitter här bakom min skärm och njuter av att du sliter så du är helt slut. Jag vill förstås att du ska må bra och vara nöjd med det mesta i livet. Men jag läser mycket hellre än helt vanlig vardagsblogg som din och kan nicka lite igen kännande ibland, le åt ditt sätt att återberätta dagens vedermödor, känna med dig i vardagens sorg och glädje turer.



Jag tycker helt enkelt att din blogg är en härlig och givande blogg, som jag återkommer till om och om igen. Dessutom delar du ju med dig av en massa skoj och visar alla dina kretiva sidor. Du är helt underbar, precis som du är! :thumbup:



Hoppas morgon dagen blir en bättre dag! Krya på dig, gumsan och var rädd om dig. Jätte kramis!






Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2011-11-03, 15:48:33 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Den dagen jag vinner en massa millioner så skall du få några mille av mig :-)

Kram




sivan
PUBLICERAT: 2011-11-03, 20:31:21

Om jag hade pengar skulle jag bjuda dej på en spa- helg.Kram.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P