2011-11-17
 13:27:40

Stackars, stackars mig......

Med värk i foten och datorlös, så visst har det varit bättre.
Datorn tackade för sig i tisdags, så därför kan jag inte lägga upp några bilder nu. :(
Foten tjock och svullen med en skruv i. Har ont så jag mår illa.
Det är synd om mig nu.



Rebecka
PUBLICERAT: 2011-11-17, 18:25:47

Men gumman då.....

Klart det är synd om dig och jag förstår att du ha jätteont MEN svullnaden kommer lägga sig och då får du mindre ont, sedan anpassar sig förhoppningsvis kroppen lite efter smärtan och skruven så du slipper all värk av skruven iaf.

Ha inget bra råd annat än högläge för foten din, vila och ännu mer vila....

Sköt om dig gums!!!!

Älskar dig och tycker synd om dig och önskar jag kunde vara hos dig

Massor av kramar, tänk positivt

:love::love::love::love:




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-11-17, 22:41:15 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Stackars, stackars dig! :-( Foten i paket och ingen dator, vilken katstrof! Har saknat dig, vännen och skönt att du lyckats få iväg ett litet blogginlägg så man vet att allt är som det ska... eller snarare som man inte vill att det ska vara... fast det lät ju konstig, ja, men du fattat vad jag menar, eller? :question: :rolleyes: :-P :blush:



Bamse stor kry-på-dig-kramis! :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P