2011-11-26
 09:56:52

Sjukt sanslöst.....



Denna adventskalender fick jag igår.....kan ni fatta 24 trisslotter!!!!
Vinner jag inte nu vinner jag aldrig.
Fast med en sån gubbe har man väl redan vunnit högst vinsten....eller hur?



Idag ska vi försöka stöka till lite advent här hemma.
Nu dricker vi kaffe och hundarna har fått var sitt stort tuggben.


Känns som det kommer att bli en bra dag idag.

Detta är vad man ser när man tittar ut genom fönstret......som dock borde putsas lite.....
men det blir nog både advent och jul ändå.
Tror ni inte?
Och bara så där....idag är det 28 dagar kvar till julafton.


Nu lite mer kaffe och så lite pyssel.....så mycket jag nu klarar av med min justerade fot.





Anja
PUBLICERAT: 2011-11-26, 10:57:19 | URL: http://messersmith.blogg.se/

Skönt att höra att det verkar vara på väg åt rätt håll med foten. Här julstökas det också för fullt. Danne är ute och svär och trasslar med utebelysningen och jag städar och pysslar inne. Ha en bra helg (vi kanske ses imorgon?).




Fraj
PUBLICERAT: 2011-11-26, 13:01:29 | URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Det verkar ju vara rena julafton hos er! ;)



Men ja självklart är det bara att sno bilden!

(Vill du göra en god gärning får du hemskt gärna hinta om att det är hos oss du hittat den och på så vis hjälpa till att sprida KombinationsKristus budskap! Det är dock inget som helst krav från vår sida men skulle göra oss ofantligt glada!)




Carina
PUBLICERAT: 2011-11-26, 13:17:52 | URL: http://elladora.blogg.se/

snäll han är din Ronny :love: Hoppas du vinner något också :)



Nu har vi kommit hem från en härlig vistelse i skärgården, underbar julmat och hur trevligt som helst! Dock bidde vi lite fuller :P



Nu gör vi oss iordning för att fira min födelsedag ihop med familjen och några vänner.. berättar mer imorgon på min blogg :)



Puss!




Johanna
PUBLICERAT: 2011-11-26, 14:46:42 | URL: http://kaffeflackar.blogg.se/

För att tacka alla de som har varit så söta och fina

Och hjälp till att få min blogg att bli lite bättre så

Har jag gjort i ordning en tävling åt er alla!!

MISSA DEN INTE!!

VIN EN EARCUFF PÅ MIN BLOGG! : )




Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!
PUBLICERAT: 2011-11-26, 17:40:00 | URL: http://yarp.blogg.se/

Sv hehe ja det kanske man ska börja göra, tänka på att andra faktiskt gör så ;) Hoppas din dag varit bra! Kramis




sivan
PUBLICERAT: 2011-11-26, 21:27:41

Hoppas du vinner massor. Skönt att du verkar piggare. Ha en trevlig helg.Kraaaam.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P