2011-11-12
 22:40:47

Over and out


Trodde att jag skulle orka städa hallen också, men så blev det inte. Efter maten var orken totalt slut.
Har inte ens suttit med min stickning idag.
Och nu funderar jag allvarligt på att krypa ner i lopplådan.
Har ju varit vaken sen före 06.00 imorse, och det lär bli lika tidigt imorgon.
Kan ju i och för sig dra igång direkt då.
Elza kommer att älska mig (NOT) om jag startar dammsugaren vid 07.00-tiden.

Annars har jag börjat gruva mig något otroligt för operationen. Hade helst sovit mig genom den, men så blir det inte nu....Undrar om man ska ta med sig öronproppar? Vill inte höra vad dom gör.


Vem vet, det här är kanske mitt sista blogginlägg på ett tag. Kommer nog inte att kunna sitta så mycket vid datorn, med benet hängande neråt. Har ju ingen laptop som jag kan använda,
så jag är hänvisad till denna.


Nä, nu ger jag upp.....jäklar disken....

...den får vara till imorgon.....






Carina
PUBLICERAT: 2011-11-13, 09:52:26 | URL: http://elladora.blogg.se/

sv: Jag har inte varit så förtjust i orchideer innan men nu helt plötsligt så tycker jag dom är hur vackra som helst :love: Tror jag är inne i en period där allt skall vara romantiskt med spets och vackra blommor... och förhoppningsvis håller det i sig ;)



Jasså du, hundarna river placet! Här är våran hur trött som helst efter en heldag hemma hos mina föräldrar med barn och andra hundar som gör att hennes energi tryter... tror hon kommer ligga och tryna i sängen hela dagen skrattar



Sköt om dig gums ღ




Anja
PUBLICERAT: 2011-11-13, 10:49:24 | URL: http://messersmith.blogg.se/

Mamma...



Du behöver INTE ta med dig öronproppar, vi har MP3-spelare med hörlurar som vi erbjuder alla patienter. Du kommer att få så pass mycket lugnande att du med all säkerhet kommer att sova igenom operationen utan att behöva sövas. Och tro mig - det är ett mycket bättre alternativ att få en fotblockad än att bara bli sövd, du har en mycket bättre smärtlindring efteråt då.



Och återigen - det är en rutinoperation som görs flera gånger i veckan, den tar allt mellan 20 minuter till en timme och Hans-Olov är en mycket skicklig och noggrann ortoped.



Du behöver inte vara så hysteriskt orolig, du har gått igenom mycket värre saker förut. Och är du så tveksam och negativ så tycker jag att du ska skjuta på den. Det är viktigt att man har rätt attityd och inställning innan, annars blir det svårt med motivationen efteråt. Det är ju inte en livsviktig operation och känner du så här och är så skeptisk inför den så tycker jag verkligen att du ska ta dig en ordentlig funderare om du verkligen ska genomföra den.



Kram.






Rebecka
PUBLICERAT: 2011-11-14, 17:02:50

Men gumman då.....



Lyssna på dottern' din!! Du kommer att få lurar med musik i och då kommer du inte höra ett skit av vad dom gör och mediciner kommer du få i en coctail så att du inte känner någonting alls. Kanske kommer du vara i "happyland" medan dom fixar din fot :-)

OROA dig inte för mycket nu!!! Du har ju gått igenom värre förr och det löste du ju galant inklusive när du rymmde inne på IVA :-d



Du vet att jag finns här!!! Tar en taxi upp till dig om det är så, nada problemas!!!



Massor av kramar och koppla bort dom negativa tankarna nu så att vi kan ha fokus på det positiva



PUSS <3 <3 <3 <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P