2011-11-09
 21:16:17

Megaförkylning och vinterdäck.....


Så har den då slagit till med full kraft....förkylningen.
Lite oroväckande, med tanke på den stundande operationen.....
Är bara så trött och slut. Bara 4 arbetsdagar kvar som tur är....
Får i alla fall hjälp av Anki nu, vet inte om jag skulle orka annars, så är det ju roligare när man är 2..... så nu är vi 2 skröpliga städtanter i samma ålder som jagar runt.

Annars har gamle Bertil äntligen fått vinterdäck......började bli lite halkigt utan, med tanke på att det är minusgrader varje morgon.



Ska försöka köpa en "postpåse" imorgon så jag äntligen kan skicka en "snurris" till min vän Rebecka. Har bara inte blivit av, Rebecka, jag har inte glömt. Veckan har gått i 120 km/h sedan söndag, då starten var att hämta Elza på bussstationen 00.10 (vilket jag också lyckats glömma bort). Hemma efter 01.00 och i säng, för att sen klva upp 04.50. Underbart....NOT!!


 
Fullt ös, medvetslös hela veckan.



Helgen kommer jag att få tillbringa själv, då Ronny jobbar fredagkväll, lördag och söndag med golvvård och Elza åker till Kramfors.
Jag ska väl göra en insats och städa här hemma, bädda rent och tvätta. Räknar med att det blir ganska svårt att gå ner för källartrappan och till tvättstugan dom första dagarna.


Nu blir det 2 Alvedon, nässpray och sängen.



Carina
PUBLICERAT: 2011-11-10, 08:44:11 | URL: http://elladora.blogg.se/

Vi har redan fått megaförkylningen, och jag går och jobbar med den :thumbdown:



Vinterdäcken skall förhoppningsvis på här till helgen, det verkar som att halkan snart kommer...



sköt om dig :love:




Rebecka
PUBLICERAT: 2011-11-10, 12:17:17 | URL: http://[email protected]

Hej gumman!!!



Nog vet väl jag att du inte glömt mig, jag om någon vettu :-)



Vi höres när vi höres och jag önskar för allt i hela världen att jag skulle kunna komma och hjälpa dig med allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Älskar dig!!!!!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P