2011-11-28
 07:15:57

Måndag....vad gör jag nu?



Ensam igen....var tog helgen vägen?
Blev inget pysslat igår. Stjärnorna var ju på plats, så det kändes inte som någon större panik.
Behövde helt enkelt lite familjemys.
Ronny jobbade ju en stund på lördag, Elza hade en kompis här, så det kändes som
söndagen var Familytime.
Hade ganska ont också, men det berodde väl på att jag rörde mig mer än som var bra
på lördagen.
Har i alla fulla fall stickat sockorna färdigt och börjat på ett par torgvantar.
Idag ska beställa Lovikkagarn. (Med makens välsignelse...)
Har beställning på Lovikkavantar, men har inget garn.


      



Carsie
PUBLICERAT: 2011-11-28, 09:33:09 | URL: http://elladora.blogg.se/

Ja, herregud vad fort helgen sprang förbi - ändå var jag ledig i 4 dagar... nu blir det till att jobba 4 kvällar innan det är helg igen :love:



Krya på dig och din fossing stumpan ♥




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-11-28, 09:39:52 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Hallo, vännen! I`m back! :-d Visserligen känns det som hamnat under en ångvält och huvudet är fyllt med bomull. Så kan det bli när man gör mer än man borde och knappt sover på nätterna. Helt plötsligt räcker inte min tid till!? :question:



Istället för att passa på att sova lite, när våran bebis gör det, så sitter jag istället och läser blogg efter blogg, inlägg på inlägg för att ta ikapp allt jag missat under min från varo.



Så det kan gå när dotra din får råda över peppakaksdegen. :-d



Vi kanske hörs på FB också, men du ska veta att jag är usel på att gå in där. Kikar in mest för att se vad mina vuxna ungar i sthlm har haft för sig och en och annan gammal kompis från förr. Såg att vi hade en gemnsam vän. :-O Rätt lustigt, om man tänker på att det trots allt finna nio miljoner invånare i vårat land.



Ha en bra dag och njut av lite egen tid. Kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P