2011-11-03
 21:32:29

I morgon....ÄNTLIGEN FREDAG!!!!

Flög ihop med vår chaufför imorse......trodde han skulle kasta ut mig ur bilen.
Den mannen har inte alla indianer i kanoten.....frågan är om han har någon?
Känns inte som jag vill ödsla mer energi på det, så vi släpper det där.


Dagen i övrigt, jobb (3 smittade arrester), det vanliga jobbet och så åkte vi ner till Bollsta och mötte upp mamma och Henry och bytte grejer med varandra.
Tillbaka mot Sollefteå i tjock, tjock dimma. In på Konsum och handlade lite för helgen.
Hem och packa ur bilen (du milde vad saker) lagade mat och igång med tvättmaskinen.
Nu ska jag snart hänga tvätten oc så är det väl lopplådan som gäller. Ska ju överleva en dag till.

Elza har följt med Joel till Sandviken. Hon kommer hem sent på söndagkväll. Saknar henne redan.

Har äntligen stickat färdigt dom eländes sockarna också. Nu ska jag fundera på nästa projekt.




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-11-03, 23:21:27 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

En annan får ju lite dåligt samveta när du sliter som en lite gnu och jag gör nästan ingenting och är ändå ständigt och jämnt trött. ;-(



Förstår att du längtar efter helgen och lite ledig tid.



Kramis, kramis! :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P