2011-02-04
 11:15:00

Visst är det fredag.....

Vaknade med huvudvärk och magont igen. Vad är detta? Inspirationsnivå=0. Tänk va' mycket jag skulle ha kunnat fått gjort den här veckan om bara inspiration och ork funnits.....men jag citerar väl min kära mormor; "Om inte om fanns vore katta kung".  Känner mig som ett ursketet äpple.

Elsagumman kommer hem med 12.30-bussen i alla fall, så då får jag lite sällskap. Jag hasar omkring här hemma, och det är kanske tur att det är här jag är, för jag känner att jag skulle kunna vara en börda för mina medmänniskor.......Det lät nästan dramatiskt, för fullt så farligt är det inte.

Väntar på att Ghosty ska vakna, så ska jag ta kameran med mig och gå ut med henne.
Här känns våren långt borta. Der har snöat ca 1 dm i natt. Skulle behöva lite nya krukväxter då ett flertal av dem har haft osmaken att bara dö så där rätt av. Brukar kännas lite mer vår med nya blommor i fönsterna. Men det kräver ju att jag står på benen, så jag kan åka in till La stada.

Ny handväska har jag i alla fall. Tänkte lägga av med ryggsäck efter si så där 15-20 år. Lägger ut bild på den senare.
Återkommer med nya bilder senare.





Carpe diem amici


Carina
PUBLICERAT: 2011-02-04, 14:44:35 | URL: http://elladora.blogg.se/

Det är inte lätt att göra saker när man inte mår bra. Själv kan jag bara röra mig med överkroppen lutandes åt vänster - lite som lutande tornet i piza :P



Krya på dig och hoppas du fick en härlig promenad med Ghosty gumman! :love:




Carina
PUBLICERAT: 2011-02-04, 14:45:49 | URL: http://elladora.blogg.se/

Jag skall försöka titta på din design i helgen, beror lite på hur mycket ryggen tillåter att jag sitter ner...puss!




Katarina/Cinnamon
PUBLICERAT: 2011-02-05, 12:26:42 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Stor kram




Carina
PUBLICERAT: 2011-02-07, 12:44:48 | URL: http://elladora.blogg.se/

Jag skall kolla om jag har tid att pilla med din design ikväll eller i morgon. Skicka mig ett mail om hur du vill ha det och gärna bilderna också, jag har säkert kvar mailet men orkar inte leta, är lite lat :P



puss och hoppas det gick bra att jobba idag! :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P