2011-02-17
 22:40:06

I väntan på Bättringsvägen 5...........

Har varit på Vårdcentralen idag, för att träffa "min" nya läkare. Han var inte så hemsk som ryktet sa. Vi kom faktiskt överens om det mesta, dock inte riktigt allt. Så nu var den saken hur världen. Nu behöver jag inte gå dit bara för att jag behöver någon medicin, utan kan ringa. Stadsresan var dock en pärs, sov hela eftermiddagen och har fortfarande feber.

Var med om en rolig grej på Fb. Om man kommenterade en viss status, så skulle man få en liten hemmagjord sak och det gjorde jag. Fick dessa underbara handledsvärmare (heter det så?).



La upp det själv i min status, men det var bara Barbro som kommenterade, så henne har jag skickat en liten sak till. Det är i övrigt hon som skickat dessa underbara.

Funderade på att lägga upp den texten i min blogg för att se om det är någon som läser den och nappar. Men då krävs det ju att dom lämnar namn och adress om man ska kunna skicka något. Vi får väl se hur jag gör. Man får ju anonyma inlägg ibland. Det är lite synd. Är dom snälla vill man ju gärna tacka och är det motsatsen kanske argumetera lite.

Middagen blev simple as that....



Hamburgare rätt och slätt.

Någon dag när jag har ork och känner att jag kan släppa det och gå vidare ska jag berätta vad som hände med ärtsoppan......den där jävla ärtsoppan... *Suck* Jag ska aldrig mer vara duktig och slå mig för bröstet....

Nu ska jag hasa till sovrummet, åla upp i sängen och dra täcket över huvudet. Hoppas "Den Lille Ole" kommer snart och att jag slipper hosta så inatt.



                    
                        Go' natt allihopa!

  


Carina
PUBLICERAT: 2011-02-18, 00:10:56 | URL: http://elladora.blogg.se/

weeeiii vilka fina handledsvärmare, behöver du verkligen nu när det är så förbannat kallt ute! brrr



Hände det ngt med ärtsoppan?



Ha en bra helg gums :love:




Emma
PUBLICERAT: 2011-02-18, 12:16:42 | URL: http://eko.blogg.se/

Ja nu blir man ju lite nyfiken vad som hände med ärtsoppan! :question:




Carina
PUBLICERAT: 2011-02-21, 20:35:55 | URL: http://elladora.blogg.se/

sv: Dom 3 rutorna som du se är bara samma sak fast olika ställen att ladda ner. Ta den första vet jag ;)



Sen är det bara att spara på datorn och sen köra så den installeras.. det skall vara en .exe fil.



Kram




Elza
PUBLICERAT: 2011-02-22, 20:16:23 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se/

Jadu mamma, dags att uppdatera vad som hände med ärtsoppan egentligen? ;-)

Armvärmarna var underbara btw!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P