2011-02-15
 22:58:56

Jag har fångat en förkylning.......

Kan sammanfatta min dag i bilder idag;

       
Borde                                men                                         och                                         nu    





            


sivan
PUBLICERAT: 2011-02-16, 14:58:56

Kram AnnaLena, Kurera du din förkylning först. Det andra springer inte ifrån dej. Elsa kan väl hjälpa till.

Har ny mailadress den gamla försvann ihop med messenger. [email protected].




Elza
PUBLICERAT: 2011-02-16, 20:38:28 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se/

"Elsa kan hjälpa till"

Nja, käraste Farmor, jag är en hårt studerande gymnasiumelev som låg hemma med 40 graders feber och missade en vecka och ligger efter. Förutom att jag åker 07.20 och kommer hem 17.00 så måste jag plugga.. Så hjälpa till vet jag inte. ;-)



Och käraste mamma, snälla ta det lugnt. Dammråttorna finns kvar senare! ;-P







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P