2011-02-03
 11:44:25

Har inte bara varit bloggtorka.....det har varit öken....

Var börjar man? Hade ju tänkt lägga ut lite foton från julen....men då hände det där med Bono. Allt stannade bara.
Men nu ska jag försöka summera lite.



2010-års julgran. Den barrade tyvärr väldigt, så det var bara skönt att få ut den.



Fick till lite julpynt och sån't trots allt. Fick även spis och tvättmaskin på plats.



Julaftonen firades enligt tradition hemma hos Familjen Wallmark. Här är Zeke som avslöjade jultomten.
Av någon anledning blev det inga foton tagna på julbordet i år......vet inte varför? Men det var nog så att jag trodde Ronny fotade och vice versa.




Ghosty kollar julklapparna och Bono kikar fram i hörnet.



Sista bilden av Bono......fattar inte att han inte finns mer......Vill nog inte.



På torsdagen (den 30/12) kom Mia, Trillen, Luna, Tessan, Jamie, Heléne och Robert. Stugan full så att säga.



Julklappsöppning.



Trots allt som hänt med Bono och allt runt i kring, så lyckades jag samla ihop mig och göra en smörgåstårta.

Nyårsafton firade hemma, på tu man hand, då Elsa valde staden före mamma och pappa.....kanske inte så märkligt.

Här kommer en rad foton som Elsa och Ronny har tagit. Dom är så fina, så jag tycker bara att dom ska läggas ut.... jag hoppas dom inte tar illa upp....



Lelle vilar och hoppas att Ghosty ska göra det också.



Snöflickan.



Eldflickan.



Ghosty och Lellen.



Snö kort och gott.



Ghosty


Nu ska det förhoppningsvis inte dröja lika länge innan jag skriver igen.






Carina
PUBLICERAT: 2011-02-03, 12:19:17 | URL: http://elladora.blogg.se/

Roligt att se att det fortfarande går att skriva inlägg på denna bloggen :-P



Vet ni har haft det tufft men vad är det man säger? Joo, man får försöka se framåt och hoppas på att livets väg har något roligt att erbjuda.



Puss på er, vi ses snart :love:




Elza
PUBLICERAT: 2011-02-16, 20:44:06 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se/

Tycker eldflickan & snöflickan liknar varandra lite? :question:

Och nej vi tar inte illa upp :) Bara du inte tar någon av de fula bilderna.. usch

:blush:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P