2011-12-30
 11:53:11

Inför nyår

Ja, snö har vi då och -10° kallt, så det är väl vad många skulle kalla perfekt vinterväder
 (om man nu tycker om vintern vill säga)


Endast tomten är.....

Ja vad gör ni i nyår då gott folk?
Vi ska bara vara hemma (Ronny har beredskap i helgen).
Helgen är ju ganska kort då det inte blir några extra lediga dagar den här vändan.
Elza och Joel ska vara med oss och vi tänkte frossa i "lite" go'saker.

Menyn ser ut så här;

Så jag tror att mysfaktorn kommer att bli ganska hög.

Hoppas ju att förkylningen också ska ge med sig. Har varit jätte dålig sedan juldagen nu.
På måndag börjar jag ju jobba igen...hoppas att jag kan ha skor på mig dagen ut, då foteländet fortfarande ser ut så här.....

ömt och svullet. :-(

Annars är det väl inte så mycket att berätta om i nuläget. Ska bädda rent, tvätta och valla Snabeldraken. Det vanliga alltså.

Undrar vilken jag ska ha i helgen?
  eller



Den grå hade jag på julafton.
Beslut ej fattat ännu.

Och om det nu blir dåligt med bloggandet ikväll och imorgon,
så får jag väl säga;



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2011-12-30, 18:28:12 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Jag är hemma i nyår, fortfarande sjuk och inte kunnat ta mig till någon affär, så det här blir den fattigaste nyår i matväg jag varit med om, tur man har vatten i kranen i alla fall...

Gott Slut och Gott Nytt År




sivan
PUBLICERAT: 2011-12-30, 23:29:57

Det verkar bli en riktig festkväll, ser jag.Hoppas bara ni får ha el hela helgen. Vi ska frossa Ove o jag också med räk o krabbcocktail, plankstek o iriscoffe,på kvällen glass o fruktsallad.Ha det riktigt gott o bara njut,idag kommer aldrig tillbaka. Kraaam.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P