2011-12-07
 21:29:48

Eländes elände....




Tagit bort stygnen nu och det känns väl så där.
Trodde det skulle se finare ut.....
Ont som fan är det också.

Ingen vinst på min 7:e trisslott heller....

Måste byta webbläsare också, då bloggen inte fungerar som den ska med IE.


Diskuterat med "Motståndsrörelsen" (Försäkringskassan)
Jag visste inte att man måste be om ursäkt för att man var sjukskriven och på så sätt inte kan delta i produktionen.
Att sedan också bli misstrodd att jag har fast jobb, och faktiskt jobbat sedan jag var sjukskriven i oktober förra året, då jag opererade fingret.
Fy fan vilken instans.


Med andra ord ingen toppendag.


Varit på Fonus och skickat till Maggans begravning.
Dödsannonsen stod idag.
Så tragiskt.




Återkommer imorgon och hoppas att det känns bättre.
Då ska jag läsa era bloggar också....orkar inte nu.



Carsie
PUBLICERAT: 2011-12-08, 10:19:06 | URL: http://elladora.blogg.se/

Sv: Jag har inga problem med bloggen här.. och det ser inte konstigt ut när jag går in på din blogg heller...




Carsie
PUBLICERAT: 2011-12-08, 11:15:54 | URL: http://elladora.blogg.se/

sv: Jag använder ju bara Firefox, tycker inte om explorer...




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-12-08, 12:04:07 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

En olycka kommer sällan ensam, säg det och det tycks ju stämma in på dig, tyvärr. :-(



Hoppas att både huvud och fot snart blir till det bättre, FK finns det nog dessvärre inget hopp om. Man ska inte sparka på den som redan ligger, men det gäller inte för FK. Dess då svagare en person är, dess då hårdare kickar de.



Krya på dig med värken och stå på dig mot FK.

Varma kramisar!






Carsie
PUBLICERAT: 2011-12-09, 12:40:30 | URL: http://elladora.blogg.se/

Det verkar verkligen som du har fått din beskärda del av elände ;-(



Hoppas att allt löser sig till det bästa...



Kramis ღ







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P