2011-08-23
 20:34:44

Så duktig jag känner mig......

Har kommit igång med att äta sunt och riktigt nu. Idag gick Ronny och jag 2 km på lunchen.....så ska det tilläggas att jag går ca 16 km varje dag under en arbetsdag. Jag hittade en drös Karl Johan också när vi var ute. Dom ligger i torken nu.

Blir väl samma runda imorgon......men då tänkte jag plocka Röd flugsvamp kanske. Nej, jag ska inte tillaga den. Jag ska ha den till garn.



Fredag blir det lite längre. Vet inte hur det gick till, men helt plötsligt var jag anmäld till SPIK'S (Sollefteå Polisen Idrottsklubb) aktivitetsdag, med 4 km (för mig blir det alternativet gå, lunka, spring). Men "alltid något sa han som såg Åmål". Jag har ju kommit igång.
Efter den blir det dusch och byta kläder, sedan grillfest. Ingick väl inte direkt i mina planer för helgen, men jag älskar mina kära kollegor hos polisen.

Nu när semestern är slut kan jag väl lägga in en liten rolig sak om turisten också.
                                                                       
Turist är en person som har
en vag uppfattning om vart han ska,
som vid ankomsten inte vet var han är,
              och som vid hemkomsten inte minns                  
var han varit.

 



Elza
PUBLICERAT: 2011-08-23, 21:15:30 | URL: http://earthshakerrock.blogg.se/

Jag slår vad om att du i hemlighet ska tillaga flygsvampen och låta mig äta den.. :-P



Skämt åsido. Vad produktiv du är! <3




Carina
PUBLICERAT: 2011-08-23, 21:49:30 | URL: http://elladora.blogg.se/

Tänk vad bra att "promenera" i skogen - då hittar man lite gottigt eller hur ;)



Ta och köp dig ett par fossisar vetja, skorna som är runda under (dom jag hade med mig i somras), dom är grymma att powerwalka i! Men nä just det ja, du promenerar jue, inte powerwalkar i skogen *`skojar lite´*



Vi räknade ut hur mycket vi går i fabriken på en dag och det är skrämmande 4 mil... men det är ju inte samma sak som att gå ut och gå så bra att ni rör på er under eran matrast :)



Puss o kramv söta du :love:




♥ Carina ♥
PUBLICERAT: 2011-08-23, 22:24:56 | URL: http://cinacarina.blogspot.com

Bra där med liten lunchpromenad.

Den bästa motionen är den som blir av :)

Kram



Sv: Igår hade vi regn mest hela dagen men idag har det varit som en riktig sommardag :)




maria
PUBLICERAT: 2011-08-24, 07:27:05 | URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Vad duktig du är som är ute och promenerar :)

Jag och maken har oxå börjat ett sundare liv sen några veckor tillbaka, och det ger resultat :)

Var ute och promenerade 7 km igår :)



Ha nu en underbar dag !

Kramar Maria




Stattinskan
PUBLICERAT: 2011-08-24, 08:47:06 | URL: http://stattinskan.blogspot.com

... men stopp och belägg ... vänta lite här nu!!! Sollefteå? Jag är född och uppvuxen i Sollefteå :-)

Gomorron

... förrästen - färgar du garn med röd flugsvamp?







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P