2011-08-21
 15:33:06

Ronny plockar svartvinbär.....och jag...?

Irrar runt bara tror jag. Som vanligt då, skulle dom som känner mig säga. Men jag får lite gjort här och där och går mest runt och mår bra. Den här helgen har gjort att livet känns underbart.

Tänkte lägga ut bilder på mina nya skyltar.....men så såg jag även ett fint rabarberblad och en vacker ros. Så här kommer det.



Och betänk, jag har druckit whiskey som kostar 20.000 kronor flaskan. Det är ju helt sinnessjukt. 



Och så avslutar jag med citat från en av mina favoritbloggar. (http://cinacarina.blogspot.com/)

                                      Dagens kloka… 
                                                       Vad solen är för blommorna,
                                                      är ett leende för mänskligheten.

Dagens citat
"Har du vänner,
betrakta dig då som rik."


Carina
PUBLICERAT: 2011-08-22, 18:08:40 | URL: http://elladora.blogg.se/

Vilka finfina skyltar :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P