2011-08-25
 21:27:57

Om man sover i 100 år.....

....ser allt annorlunda ut när man vaknar?
Känns riktigt jävla motigt nu.

Bilen kommer inte gå igenom besiktningen och hur ska vi då ta oss till jobbet? Inte råd att reparera den (10.000-12.000 gissningsvis) och inte råd att köpa en annan.

Behöver en ny soffa.....men för vad ska vi köpa den?

Tror jag går i ide.

"Känns som att ta simborgarmärket i senapsås".

Har i alla fall jobbat idag, men det var tungt. Vänster arm och axel vill inte fungera. Men jag uthärdade dagen. Hade 2 arrester också. Var till och med ute och gick både på morgonen och lunchen.

För trött att laga mat, så det blev nån typ av varma smörgåsar, baguette, mozzarella, salami, tomat och paprika.



NEJ, JAG ÅT INTE ALLT!!!!! Jag åt inte ens hälften av det. Och jag går fortfarande på lunchen....idag har jag till och med hållit mig på benen.

När jag får lite energi (typ aldrig då) ;) ska jag lägga ut lite bilder från tidigare i vår (hade ju uppehåll med bloggandet från februari-juli). Lite roliga grejer är det bla midsommar och svåger och svägerska besök här.

Och slutligen.....om ni inte visste det så är jag gift med Kurt Olssons bror...... :)



Egentligen är det frisering inför Sweden Rock. Det blev Mohawk.






Myggfönster eller inte....? Det är dagens fråga. +14° ute nu klockan 21.24.



Carina
PUBLICERAT: 2011-08-25, 21:56:36

Ja, det låter verkligen som att det är lite mycket nu - sänder dig lite styrkekramar!




Emma
PUBLICERAT: 2011-08-25, 22:11:01 | URL: http://eko.blogg.se/

Tack! :love:




♥ Carina ♥
PUBLICERAT: 2011-08-26, 15:04:26 | URL: http://cinacarina.blogspot.com

Äsch! Det är sååå trist när bilar krånglar. Och dyrt!!

Jag hoppas det löser sig för er, billigt och bra.

Kram




sivan
PUBLICERAT: 2011-08-26, 17:01:07

Du får väl vila över helgen, hoppas jag. Om frisyren tycker jag inget. Sova med öppet fönster ska ju vara bra, säjs det. Ni kan väl ta bort myggfönstret nu o bara ha lite öppet. Kraaam.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P