2011-08-16
 19:41:24

Här bloggar vi om allt.....

Fick faktiskt städat igår, men sen var jag så trött att jag gick och la mig klockan 21.00, samtidigt som Zeke. Och jag somnade också. Om inte före Zeke så inte långt efter.

Luktade så gott här hemma och kändes skönt, då det inte blivit städat på hela semestern, inte här i alla fall.

Plockade lite fina blommor också och satte på borden, där det nu låg rena nystrukna dukar. Det gäller ju att njuta av den sista blomprakten.

                                                             

Så tror jag att det bara blir 1 äpple i år, så det måste ju förevigas. Något elaksinnat har ätit på äpplena som då har blivit bruna och ramlat av.

Men här är årets äpple.....


                                






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P