2011-08-19
 21:01:43

Fredagkväll....

Dödens trött... Men som alltid när det är fredagkväll vill jag bjuda familjen på något gott till middag, så även ikväll. Hittade ett recept som jag bara måste prova. Crêpes med räkor, zucchini, ost & cocktailtomater. Blev inte klar förrän 20.30. Men vi hade en del att packa upp när vi kom hem samt att vi fick en liten jultidningsförsäljare här, så jag kom väl inte igång förrän 19.00.
Familjen åt och sa att det var gott.....själv var jag inte lika imponerad....men tomaterna var goda.

                                                 


     

Något säger mig att fredagkväll eller inte.....för mig blir det tidigt i säng.



Anja
PUBLICERAT: 2011-08-20, 10:24:04 | URL: http://messersmith.blogg.se/

Såg ju jättegott ut! Hur hade du gjort med tomaterna? Bara kört i ugn?




Annalena
PUBLICERAT: 2011-08-20, 10:34:41 | URL: http://ghosty.blogg.se/

Tomaterna rostade i ugn på 150° i 25 min med olivolja, socker, flingsalt och svartpeppar







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P