2010-09-14
 12:08:28

Mellanläge

Känner mig trött och lite uppgiven idag. Tycker synd om Ronny som åter igen får dra det tunga lasset när jag är sjukskriven. Hoppas verkligen att läkningen går fort och att jag kan komma tillbaka och lösa av Ronny.
Sedan känns det som Ronny och jag på allvar ska hitta något annat att göra. Det här funkar bara inte. Vi kommer att vara helt utslitna kroppsligt den dagen vi går i pension.

Hade tänkt hålla på en del ute idag, men det tar bara stopp. Så det får bli en sån här mellandag. Tror att Dexofenet spökar lite fortfarande. Jag blir ju så baskade ledsen av det. Känns så hopplöst nu. Och hur ska Ronny orka?

Lägger ut bilderna från söndagens oväder i alla fall....





















Nästan så att man trodde att Domedagen var nära......


Carina
PUBLICERAT: 2010-09-14, 12:37:09 | URL: http://elladora.blogg.se/

Jättefina bilder gumman :love: Tråkigt att höra att du har en down-period, men det kommer alldeles säkert att bli bättre snart tror fullt och fast på



Mitt knä är så där.. tror att muskeln ovanför knät har fått sig en kraftig smäll när knät hoppade ur led.. det är där jag är svullen och det värker. Foten är inte svullen (knock on wood) ännu!



Du vet väl att du kan ladda upp bilder här som är 600px stora.. bara att ändra när du laddar upp dom :) Lite roligare med större bilder, men det är ju vad jag tycker :blush:



Krya på dig och upp med humöret!



Kramar från en sjukling till en annan!




Annalena
PUBLICERAT: 2010-09-14, 13:10:47 | URL: http://ghosty.blogg.se/

Har inte tänkt på det med fotona. Vet nog inte hur man gör. Jag har bara laddat upp dom fullstora.......




Annalena
PUBLICERAT: 2010-09-14, 13:12:17 | URL: http://ghosty.blogg.se/

Aha.....nu hittade jag det:blush:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P