2010-09-12
 23:57:03

Klockan är för länge sedan läggdags.....

Under kvällen kom det ett megaåskväder från ingenstans. Vips var det bara rakt över oss och sedan började det dessutom hagla. Var tvungen att stänga ner datorn just som jag skulle uppdatera bloggen. Och nu kan man ju fundera med vad, eftersom det inte har hänt så mycket idag. Har mest varit trött hela dagen. Tror aldrig jag vaknat riktigt det här dygnet, så det ska nog inte bli några större sömnproblem i natt.
Har tagit lite bilder av den dramatiska himlen när ovädret drog in, men dom är kvar i kameran så det får jag fixa imorgon eller så.

Nu ska jag hoppa i lopplådan....om det finns någon plats åt mig också vill säga.

Natti natti everyhopa

                                      





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P