2010-09-29
 11:05:37

Försöker samla ihop mig.....


Det är bara att gilla läget. Idag MÅSTE jag göra all den där "måste-tiden" som ligger efter. Börjar jobba på fredag. Känns lite surt att jag inte kunde få fredagen också, för då har jag haft ytterligare 3 dagar. Men icke. Bryt ihop och gå vidare. Jag ger mig den på att om jag hade visat upp mitt ben hade jag blivit sjukskriven....

Hade en fruktansvärd morgon i alla fall. Elsa ska ut och paddla........hon skulle ha regnkläder, stövlar, varma kläder, kängor, mössa, vantar, ryggsäck, tallrik, bestick, mugg och kniv.......kan ni tänka er det att packa det kl.05.00 på morgonen, tillsammans med en halvt rabiat tonåring, som hatar allt och alla och har en planering som är lika med noll?
Tror att jag vibrerade minst en timme efter att hon åkt iväg... Livet är bara så gott...NOT.

Jag måste nog sätta ihop en liten jobblista nu och börja sortera vad som MÅSTE GÖRAS och måste göras..... prioritering tror jag det kallas. Det är bara att något som heter inspiration saknas totalt.

Man måste gilla läget.....lalalala


Carina
PUBLICERAT: 2010-09-29, 11:16:44 | URL: http://elladora.blogg.se/

amen, hur gammal är elsa? Kan hon inte packa själv?



Tror det är dags för hönsmamman att släppa taget och låta henne stå för sina egna saker.. skall HON paddla får HON packa.. that's it! Sen om det är kl 5 eller dagen innan.. hon märker snart vilket hon föredrar! ;)



Kramar om :love:




Pia
PUBLICERAT: 2010-09-29, 14:11:48 | URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kan tänka mig att du enbart skall jobba fredag för att känna påt innan helgen så du har helgen på dig att vila upp dig, läkare tänker så... :bigeyes:



Rex gjorde sig illa i klon för länge sedan...

Glör en lång historia kort.

Den växte inte ut ngn bra efter den hade läkt så nu fick vi ta bort klon, 1 månad minst i koppel och korta prommisar och sedan är han nog fitt for fight igen när klon vuxit ut igen! :thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P