2010-10-05
 09:57:49

Jag säger upp mig som hundägare.....ska börja samla på porslinfigurer.....

Det började så käckt redan igår.....Lelle och Bono avlöste varandra med att spy inne.....den förstnämnde spydde även i sängen och i soffan. Avslutade med att skita inne också. Vet inte vad dom fick i sig under skogspromenaden? Ghosty är då ok (med undantag för diverse tapetbitar i skiten....)
Fick bädda rent innan vi la oss igår, (vilket i och för sig aldrig är fel) byta täcken, ja allt.....men klockan 22.30....nja kanske inte världens hit.
Hur som helst var jag upp på toaletten i natt.....och kliver i världens spya. Tvätta fötterna, spola av mattan och ner i tvättstugan med den. Upp och försöka somna om, vilket kanske med facit i hand var synd att jag gjorde.
Vaknade med tapetbitar i hela sängen........Vad säger man?



GHOSTY!!!!!!!

Ronny var jätte trött imorse, vilket i och för sig jag också var. Tycker så synd om honom. Han kommer att gå på knäna. Vi måste ha den sjukaste städdgruppen i Sverige (säger jag som är hemma och sjukskriven). Hur som helst samlade ihop alla bitar av tapeten, skakade av och bäddade. Har ju tänkt tapetsera om, men inte förrän nästa år....
Går ut med Ghosty, ensam med henne eftersom dom andra två varit ute. Tror inte min ögonen när jag kommer in..... Lelle sitter och skiter på rena mattan och har även spytt på den. Jag tänkte bara att nu säger jag upp mig som hundägare......porslinsfigurer verkar mer lockande.
Det ska fan va förkyld och sjuk.....men och andra sidan så är jag så täppt i näsan, så jag känner inte av eländet så mycket.



Carina
PUBLICERAT: 2010-10-05, 10:15:24 | URL: http://elladora.blogg.se/

Hade jag varit som er så hade jag nog tagit bort alla mattor för ett tag, och sängar... och tapeter... och gardiner.. osv! :bigeyes:



Konstigt att alla 3 vovvsingar är dåliga bara så där, har dom ätit något olämpligt tro :question:



Men precis som du säger, tur du är täppt i näsan :thumbup:




Carina
PUBLICERAT: 2010-10-05, 10:33:10 | URL: http://elladora.blogg.se/

Stackars Lellen och Bono..




Lone
PUBLICERAT: 2010-10-05, 11:35:23 | URL: http://www.incas.se

Visst är det underbart med hundar ibland.:-d

Brukar fundera på vandrande pinnar. känns lättare:question:




Emma
PUBLICERAT: 2010-10-05, 18:56:01 | URL: http://eko.blogg.se/

Oj! Du verkar ha haft en tuff dag.



Ja jag fick färsen, tack så mycket!




Pia
PUBLICERAT: 2010-10-08, 00:01:15 | URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Då var det inte bara jag som hade kräk kalas i tisdags! ;-P



Rex vart ju hos vet idag med så återstår att se hur många spyor jag torkar upp imorgon...

Har ju ena inne tekniken nu i spyrace...



Åååååh, vad jag saknar inte alls valp tiden! :rolleyes:



Hoppas hon ordnade snygga nya tapeter till er!




Barbro
PUBLICERAT: 2010-10-17, 19:31:13

Tycker mej känna igen några av tapeterna sen köks o sovrumsrenoveringarna här.. Konstigt att det går så snabbt när de hittar på sånt.. Blir säkert fin tapet i slutändan.. vi hittade en med guldglitter på som bara syns i kvällslampans sken...hihi.. kram:thumbup:




Barbro
PUBLICERAT: 2010-10-17, 19:31:56

Tycker mej känna igen några av tapeterna sen köks o sovrumsrenoveringarna här.. Konstigt att det går så snabbt när de hittar på sånt.. Blir säkert fin tapet i slutändan.. vi hittade en med guldglitter på som bara syns i kvällslampans sken...hihi.. kram:thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P