2010-12-26
 20:33:27

Besviken....

Det kan snöa i Helvetet, det kan snöa här. Jag kan lika gärna jobba, vem bryr sig. Men aldrig i helvete att jag åker bort i nyår. Nästa som bjuder oss klappar jag till.........


Efter som vi har tidig senester nästa år, i juni och Ronny och Elsa ska på Sweden Rock medans jag är hemma.....så ska jag ordna (inte planera) min egen resa. Sen kan vi jobba utav bara helvete resten av sommaren.....
Jul nästa år ska jag fan vara ledig med kära släkten i Härnösand, så nyår kan jag likt förbannat jobba. 


                                                           VEM FAN BRYR SIG OM NYÅR?!?!


Anja
PUBLICERAT: 2010-12-26, 21:40:00 | URL: http://messersmith.blogg.se/

Men usch vilket ilsket inlägg... :-O







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P