2010-12-30
 07:00:13

Älskade Bono


Kan inte, vill inte fatta att du inte är med oss längre. Har inte ord för saknaden. Mitt hjärta skriker och jag har inga tårar kvar.

Året 2010.....det år vi både förlorade älskade Cleo och nu även älskade Bono. Och dessutom höll på mista lilla Ghosty efter att hon svalt både en strumpa och en näsduk. Det har sannerligen varit ett sorgens år.





Nu är ni tillsammans igen. Saknar er så mina älskade vänner.


Carina
PUBLICERAT: 2010-12-30, 10:48:09 | URL: http://elladora.blogg.se/

Vilken fin bild på Cleo och Bono! Gråter för eran skull men tanken om att dom är tillsammans igen värmer lite trots sorgen.



Sköt om er och är det något är det bara att ringa <3




Martina
PUBLICERAT: 2010-12-30, 12:18:50 | URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Usch så hemskt, beklagar sorgen för era fina älsklingar. Fast jag inte känner er så sitter jag här med tårar som rullar nedför mina kinder.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P