2010-08-31
 19:51:33

Väskan åter.

Elsa glömde handväskan utanför Skattkistan när dom hade suttit och pratat på lastbryggan och när hon sprang tillbaka så var den borta. Panik.
Men ni vet väl var man jobbar? Ett litet sms och allt var igång. Säger bara tack go'a underbara Lotta. Väskan med allt innehåll finns hos polisen.

                                                            


Carina & Co
PUBLICERAT: 2010-09-01, 10:47:07 | URL: http://elladora.blogg.se/

Vad skönt att ni hittade väskan :thumbup:



Nejje, jag tänker inte jobba idag - min tanke var att jag skulle in till jobbet men då benet fortfarande är svullet och jag inte kan böja det så vågar jag faktiskt inte åka in. Vem vet vad som kan hända där? Så jag får snällt stanna hemma tills det läkt lite mer, iallafall tills svullnaden gått ner och jag kan böja lite mer på det. Sen blir det väl till att ha det lindat ett par veckor så det inte händer igen.



Hoppas du själv snart mår bättre så livet känns lättare :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P