2010-08-24
 11:17:55

Blåst ute....men tyvärr inte inne.....

Jaha, då satt jag här igen kanske man skulle säga..... Men det här är nytt för mig, bloggandet så att säga. Nåja, jag bloggade ju ett tag på FL, men det räknas inte.

Har just varit ute och koppeltränat med lilla livet. Tror att det var tröttsamt, för nu sover hon. Det blåser smådjävlar ute, så prommisen var väl inte av det angenämaste slaget. Men det är väl det; "Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Inne är det minsann inte blåst. Det var länge sedan jag hade så stökigt, eller rättare sagt skitigt. Nu har jag ju den turen att jag kan skylla på Ghosty när jag inte hinner med något annat.....men det är ett faktum att hennes vakna stunder är jag sysselsatt till fullo.

Ska försöka utnyttja tiden nu innan hon vaknar igen.

Ringblommor och kärleksört. Känns nästan lite vemodigt att plocka nu när hösten kommer med stormsteg.

Förmodligen sommarens sista......VEMODIGT.


Carina
PUBLICERAT: 2010-08-24, 11:38:54 | URL: http://elladora.blogg.se/

Hej hopp :)



Vilken fin blogg du har, väntar med spänning på nästa inlägg ler



Kram




Carina
PUBLICERAT: 2010-08-24, 11:41:27 | URL: http://elladora.blogg.se/

Btw, om du vill ha hjälp med bloggdesign som är lite mer personlig, säg bara till så kan jag hjälpa dig :)






Emma
PUBLICERAT: 2010-08-24, 13:36:47 | URL: http://eko.blogg.se/

Nämen! Ser man på! Kul att du har börjat blogga. Visste inte att du läser min blogg. Men nu har du kommenterat två gånger på kort tid så då antar jag att du gör det. ;) Tack för kommentaren! Skönt med lite medlidande ibland. =) Kram!




Ulla
PUBLICERAT: 2010-09-10, 23:38:46

Vilken vacker bukett gumman :thumbup:

Bara synd att jag inte har möjlighet att åka och hälsa på er, var ju ett tag sen jag var upp.

Men du vet att ni är välkomna hit när som helst!

Kramen till dej och gubben ;) Ja och till flocken också ;)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P